Things i`ll never say. He wasn`t .. :)


about me

Buna! Prietenii imi zic iuuiuu cu x. Am 15 ani si sunt in clasa a9a. Imi plac multe lucruri si detest la fel de multe .. sunt o persoana intr-o continua contradictie cu ea insasi. Cred in dragoste la prima vedere ;)) si imi place cum suna "Marry me today!". Imi place sa photoshopez si in curand voi afisa si blogul meu de grafica. Mail: deeutzik_nebunik@yahoo.com

past
November 2010
December 2010
title: Ai ajuns exact cum nu trebuie!
date: Saturday 13 November 2010
time:18:09
Da.. am ajuns sa nu imi mai pese de nimic :), doar de mine. Eu nu eram asa... imi pasa.. de prieteni, de tot.
Dar cum sa iti mai pese de prietenii cand ei te critica mereu si mereu iti arunca acelasi greseli in fata si doar profita de tine? Ok. Deci nu are cum sa iti peste de acesti asa-zisi prieteni, scapa de ei cat mai poti!
Revenind. Eu am ajuns rece si am pasiunea aia de a mintii cu nerusinare mereu, fara a-mi pasa daca isi dau seama cei din jur daca mint sau nu. Imi place sa merg la risc si sa fac mereu greseli prostesti. Da, asta sunt eu! Nu.. asa am ajuns eu.
S-au intamplat multe si m-am schimbat si mai mult. Nu mai sunt eu cea de altadata, cea care mereu si mereu se va intoarce, nu.. de acum pot spune ca am inceput un nou capitol.. defapt inainte sa il incep mai trebuie sa mai fac 2 lucuri: sa spun pa la tot ce a fost si sa imi iau inima in dinti si sa incep totul iar. Si exact asta o sa fac. De mult prea multe ori am zis ca o sa ma schimb, dar acum chiar m-am schimbat!

Azi m-am trezit fara chef. Nu am chef de nimic, nu vreau afara, nu mai vreau sa ies de acum afara! Vreau sa stau in casa!
Ma simt naspa :|...




comment? / top