Things i`ll never say. He wasn`t .. :)


about me

Buna! Prietenii imi zic iuuiuu cu x. Am 15 ani si sunt in clasa a9a. Imi plac multe lucruri si detest la fel de multe .. sunt o persoana intr-o continua contradictie cu ea insasi. Cred in dragoste la prima vedere ;)) si imi place cum suna "Marry me today!". Imi place sa photoshopez si in curand voi afisa si blogul meu de grafica. Mail: deeutzik_nebunik@yahoo.com

past
November 2010
December 2010
title: Ai grija de tine..
date: Monday 1 November 2010
time:14:11
Nu am mai auzit de ceve vreme un "ai grija de tine".
Cineva mi-a zis o data ca persoanele care iti spun asta tin cu adevarat la tine si si-au dat seama ce insemni pentru ele ..
Eu mi-am dat seama ca am avut un prieten adevarat :) caruia chiar ii pasa de mine si care, cred, ca mereu a vrut sa ma protejeze.. si doamne cat mai tineam la el! Mereu imi zicea ce sa fac sa imi fie mai bine, dar eu faceam invers.. se supara.. ma redresam, ii trecea, iar o dadeam in bara si iar se supara .. si tot asa.
Niciodata nu am avut curajul sa ii multumesc, doar sa il jignesc, mereu si mereu si sa fac lucruri in ambitie, greseli prostesti, copilarii prin care sa ii pierd increderea de tot.
Ultima oara cand ne-am vorbit mi-a spus la sfarsit doar "ai grija de tine", nu am avut.. adica am avut, doar ca in fata lui am facut cea mai mare greseala.. nu il vazusem, nu stiam ca e acolo .. am aflat abia azi ca stie, pacat. :(


comment? / top