Things i`ll never say. He wasn`t .. :)


about me

Buna! Prietenii imi zic iuuiuu cu x. Am 15 ani si sunt in clasa a9a. Imi plac multe lucruri si detest la fel de multe .. sunt o persoana intr-o continua contradictie cu ea insasi. Cred in dragoste la prima vedere ;)) si imi place cum suna "Marry me today!". Imi place sa photoshopez si in curand voi afisa si blogul meu de grafica. Mail: deeutzik_nebunik@yahoo.com

past
November 2010
December 2010
title: Goala?
date: Saturday 6 November 2010
time:19:48
Ma simt goala. Goala de sentiment.. si parca lipseste ceva sau cineva din viata mea. Ma simt singura si e aiurea. Niciodata nu m-am simtit asa.
Simt ca lipsesc niste prietenii din viata mea.. e ciudat ca le simt absenta, nu le-am mai simtit-o pana acum.
Vreau sa fie cineva langa mine acum si sa-mi spuna "hei, sunt aici".. dar nu, acel cineva nu e. Vreau sa ma stranga cineva tare de tot in brate si sa imi spuna "mi-a fost dor de tine". Vreau doar.. nici eu nu stiu ce vreau :(.


comment? / top