Things i`ll never say. He wasn`t .. :)


about me

Buna! Prietenii imi zic iuuiuu cu x. Am 15 ani si sunt in clasa a9a. Imi plac multe lucruri si detest la fel de multe .. sunt o persoana intr-o continua contradictie cu ea insasi. Cred in dragoste la prima vedere ;)) si imi place cum suna "Marry me today!". Imi place sa photoshopez si in curand voi afisa si blogul meu de grafica. Mail: deeutzik_nebunik@yahoo.com

past
November 2010
December 2010
title: Mincinoasa?!
date: Tuesday 2 November 2010
time:21:12
Mai nou am observat ca sunt o mincinoasa. Nu trece o zi fara sa mint pe cineva, chiar si cu cele mai neinsemnate lucuri. De ce mint? Nu stiu, probabil din obisnuinta :) sau pentru ca imi place sa ascund anumite lucruri..
Daca ma intrebi ce fac, o sa iti zic ca bine, indiferent de cum ma simt, daca imi ceri ceva o sa iti zic brb, cu toate ca o sa fiu la calculator, daca ma suni si ma intrebi unde sunt, cel mai probabil o sa iti zic ca sunt cu totul in alta parte, daca ma intrebi ...
Imi place sa mint, da.. chiar imi place :). Sincer mi se pare frmos sa spui tuturor ca totul e bine si wow cand nu e asa, sau sa le spui lucuri care sa nu ii afecteze in rau.. doar ii protejezi. Totodata poti ascunde anuminte detalii despre ce faci si unde esti :-??. Adica ce e rau sa spui ca esti acasa cand tu esti defapt cine stie pe unde? De unde vor stii ei ca tu ii minti?
Mie mi s-a spus ca mint mult si de obicei cand zic adevaru mi se zice ca mint ("Adevaru e cea mai buna minciuna"). Nu suport! Cand zic adevarul il zic si cand mint, mint! :( .. doar persoanele care te cunosc bine isi pot da seama cand ce spui este adevarat sau nu.. ele "simt" ceea ce spui :).
Oricum pana la urma si minciuna e un adevar, pentru ca orice minciuna are un sambure de adevar :) e prea greu sa scornesti ceva total diferit de ceea ce ai facut :-j si oricum nu are rost.
Chiar acum ma gandeam.. ce poate fi mai rau decat minciuna. Nimic :) pentru ca mereu mintim, toti mintim, toti ascundem cate ceva si folosim minciuni pentru a acoperii acel ceva, nu?

P.s. http://www.youtube.com/watch?v=hRnPYecfx_0&feature=related
ador melodia asta :)


comment? / top